en vecka sen jag skrev

jo det var typ lite mer än en vecka sen jag skrev här!!! har inte pallat skriva

här ligger jag i sängen och skriver, kan inte sova, mår lite illa med, obehaglig känsla...
idag när ja stod i duschen på oasen, börja allt snurra så äcklig känsla, men tog mitt vatten o gick in i bastun, höll nästan på att somna, var fasen helt röd när jag kom ut hehe...

iallafall det gick bra på uppföljningen som jag hade den 3 dec, en massa positiva saker hade jag skrivet ner, sa att jag skulle fortsätta och skriva ner positiva saker framöver iallafall en liten tid till..... och hur har det gått??? ja du?? INTE VILL du veta hur det har gått... Sofi är expert på att säga en sak o sen gör inte det.... så e det nästan alltid, inte alltid......... men men....... då kan man räkna ut med gumpen hur det har gått.... frågar hälsokonsulten hur det har gått om jag har skrivet, hon kan läsa av mig fniss.... okey då jag säger som det är. JAG HAR INTE SKRIVET NER POSITIVA SAKER... hälsokonsulten frågade i fre, sa att jag ej hade gjort de SOFI sa hon, sen kommer jag inte ihåg vad hon sa.... skulle skriva i helgen men icke har jag gjort det, så det blir 2 sparkar i baken, dra mig i örat med kanske....

ibland är jag såååå himla trött på mig själv men det e väl inget ovanligt suck...

har börjat äta fiskolja kapslar. hemska o svälja men tar dom ändå lika bra o vänja mig vid det med.. frågan är om jag lär känna om det händer nått.... men men återstår o se... få se det som en smörjning för kroppen hahaha vad det nu ska betyda...

nä nu e klockan mitt i natten tror jag ska försöka sova lite... drömma mig in i drömmarnas värld

säger gonatt...
kram
den klyddiga person på jorden jo jag mohahha


Kommentarer
en som hejar på dej

du klarar detta, dret vet att du kan. ge inte
upp.... heja heja heja

2007-12-11 @ 13:58:19


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofis vardag allt med barn och vikt

Här skriver jag mina tankar och funderingar, hur jag känner mig, hur min vardag är helt enkelt. Mycket kommer och handla om hur jag mår efter en gastricbypass och hur mina kilon rasar. kommer även skriva mycket om vår dotter linnea och kommande bebis :)

RSS 2.0