PALLA DETTA MÖGET!!!!! NÄ ORKAR INTE MER

DET E SÅ MYCKET SOM SNURRAR JUST NU. JULEN HAR JU VARIT DEPRIMERANDE O JQG SKA SUPA MIG FULL PÅ NYÅR HAHA DRÄNKA MINA SORGER TROR JAG

BLEV SÅÅÅ LESSEN NÄR JAG FICK EN BREV HEM I BREVLÅDAN FÖRRA VECKAN, ETT BREV SOM MJAG SKRIVET SJ, GRATULERADE MIG SJ O SÅ, DET FRÅN XTRAVAGANZANS 26 VECKORS PROGRAM, DE JAG AHDE SKREVET DÄR STÄMDE JUE INTE VILLE ENTE LÄSA DE FÖR JAG VISSTE TYP VAD DET STÅR DÄR PALLA nääää usch säger jag bara....

vad ska jag göra. alla kan oklarar vdet men jag kan inbte kome ralrig nå min målvikt. kommer faaa stå o stor böla imorrn när jag ska på uppföljning.................................

e sååå lesen nuu sitter o äter choklad vet att jag inte ska det men men vet inte varför jag gör de för jag e inte sugen på det alls..... btror njag ska spy upp det igen....

ska dra iväg lååååååååååååååååååååååååååååååååååååååångt bort, skiter typ i allt ny, ingen bryr sig... ente ens min psykolog verkar bryr sig längre, visserligen var jag där förra veckan, o ventilera mig men efteråt eller mt kvällen kändes det ente bra alls efter jag har tänkt efter.........


 drar jag bye bye

image27



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofis vardag allt med barn och vikt

Här skriver jag mina tankar och funderingar, hur jag känner mig, hur min vardag är helt enkelt. Mycket kommer och handla om hur jag mår efter en gastricbypass och hur mina kilon rasar. kommer även skriva mycket om vår dotter linnea och kommande bebis :)

RSS 2.0