Helgen som har gått

Finns väl egentligen inte så mycket och säga..

har ätiti som jag ska och endast några ggr har jag spyt upp det igen, ska ju inte snacka om i fredags, den dan vill man bara glömma...

lör gick si o så, höll maten men hade mega ont ändå men försökte och inte tänka på det...

Har sjungit som tusan, träna in litta julsånger inför den 9 dec då det är konsert med kören, så delvis glömde jag bort magonten, kom dock på natten därjag var typ på dass femtioelva gånger, så sova fick jag inte...


sov och var vaken hela dan eller halva, gick nog inte upp helt föräns vid halv 3 eller 3, men åt inget föräns vid 19 tiden, var på friskis så jag hann inte.. jag vet att jag ska äta o ska vara snäll mot min kropp men mellan åt kan jag inte... det gör fruktansvärt ont i magen när jag äter då låter jag hellre bli o äta, går hungrig hela dan, tillslut har jag img hungerkänsla kvar..

som sagt klockan är 01,33 o jag kan inte sova, sköljt upp lite träningskläder, har ingen tvättetid föräns på tors,, köpte sköljmedel idag, helt ny doft som jag skulle testa tror ni inte att hela jäkla flaskan välte på golvet utan jag märkte det, så jag hade bara hela golvet med sköljmedel, så jag får allt vackert köpa nytt sköljmedel  i veckan.. hoppas de har kvar den doften som jag tänkte testa...

nä jag får väl släcka ner här och försöka sova nårra timmar ska upp vid 9 imorrn, packa träningsväskan, innan jag ska träna ska jag hinna o lämna in foto för framkallning, sen träna ska klippa mig vid 12 tiden, lär nog bli en kort tränings tid imorrn...

ha d bra
gonatt

MIN BÄSTA VÄN O JAG

image9
JAG O MIN SYSTER
image10



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofis vardag allt med barn och vikt

Här skriver jag mina tankar och funderingar, hur jag känner mig, hur min vardag är helt enkelt. Mycket kommer och handla om hur jag mår efter en gastricbypass och hur mina kilon rasar. kommer även skriva mycket om vår dotter linnea och kommande bebis :)

RSS 2.0