veckan som har gått eller nästan hela fniss

Ja då får jag väl skriva lite hur det har gått då.. iallafall sen i tis...

det har gått jätte bra med att jag ska skriva ner en himla massa positiva saker som jag är bra på.. Det är faktiskt många saker som jag egentligen inte visste om... fick även skriva en neg sak, men det e lite svårt hehe konstigt nog men så var det inte alls innan, då är det på väg mot rätt håll...

häromdagen när jag var på möte på arbetförmedlingen, sa jag att jag var stolt över mig själv, tänker jag efter så ska jag vara det i o med hur det var varit den sista tiden för jag hade kunnat bara ge upp mitt liv, men jag kämpar på, så jag är stolt över mig själv... sträcker på mig och klappar mig själv på axeln... och berömmer mig själv...

FY FAAAAN VAD JAG ÄR BRA OCH STOLT ÖVER MIG SJÄLV.

Hör ni det alla, Sofi kan om hon bara vill..

med mat biten rätt ok, spytt upp det några ggr men inte lika mycket som innan, men har från o till mega ont i magen........... men det ska gå över..... måste ha något annat o tänka på skratta o ha kul.....................................

Jag är såå lycklig alla dagar i veckan

SOFI KAN, HON ÄR DUKTIG
SOFI KLARAR AV ATT GÅ NER I VIKT FÖR HON ÄR DUKTIG
SOFI GER INTE UPP SÅ LÄTT UTAN KÄMPAR VIDARE, ÄVEN EFTER ETT SNEDSTEG.

Det här inlägget får gärna min Hälsokonsult läsa...

mellan varven tror jag att hon har gett upp hoppet om mig, men sen o andra sidan hade hon inte lagt ner mycket tid på mig o (alla andra), tanke på våa små samtal, o uppföljningar, hemläxan osv...

Tack Tack S....a. Du äör bra på det du gör.....

ha det super gott alla....

Nu ska Lilla jag pysa vidare

Lite bilder på mig som jag hittade på min mammas datan..... Glad att min dubbelhaka är borta...

image11

image12

image13






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofis vardag allt med barn och vikt

Här skriver jag mina tankar och funderingar, hur jag känner mig, hur min vardag är helt enkelt. Mycket kommer och handla om hur jag mår efter en gastricbypass och hur mina kilon rasar. kommer även skriva mycket om vår dotter linnea och kommande bebis :)

RSS 2.0