Fröken högskolestudent 1 sep 08

Ja det kan man säga nu eller from imorgon!!! lite nervöst är det allt.. fast jag var där den 26 aug och registrerade mig, den dagen var det mega nervöst satt liksom på bussen o tänkte vad fasen ha rjag gett mig in på hehe...

men men den dan flöt på med. mega trött var man när man kom hem....

slutade min praktik i tors.. så goa dem är, fick en blomma, o en liten present av en av personalen..

utskriven från ams med, yeah, så himla skönt o slippa stället...

kommer inte på vad jag ska skriver men uppdaterar en annan dag


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofis vardag allt med barn och vikt

Här skriver jag mina tankar och funderingar, hur jag känner mig, hur min vardag är helt enkelt. Mycket kommer och handla om hur jag mår efter en gastricbypass och hur mina kilon rasar. kommer även skriva mycket om vår dotter linnea och kommande bebis :)

RSS 2.0