1 dec julens månad....

 



Inte klokt vad tiden går fort. vi e redan inne i dec månad.. Jag har ingen julstämning alls me de kommer kanske.
det e bara 23 dagar kvar till julafton..

min praktik är över, tror denne gången har varit den jobbigaste, har nog aldrig ätit medicin för min mage som jag gjort veckan som har varit..

Missa min xtravaganza träff i tors pga jag mådde inte så bra. men det känns att man har missat nått. men men.. löser sej

annars e det väl inte ¨nått spec som har hänt tror jag..
träna på som jag ska.
hoppas nu inte core blir inställd imorrn, nu när man ser framemot det..

idag sjöng kören på rådhustorget gick väla bra,, många i kören tycker jag ser sur ut hehe men det e för jag e koncentrerad o fokuserad poå vad jafg gör, nån som har tips??

inte många ggr kvar på terminen me kören alls..

viktminskingen går sakta men säkert neråt, vilket e positivt, jag jobba med mig sj dagligen. mellan åt går de bra sen går det mindre bra.. men jag kommer att klara detta. wihoo. men jag m¨åste har en tydligare mål men vet ej riktigt hur det ska vara.. help someone...

nu ska jag se på tv, e lite frusen av mig....

ha d bra
njut av julsången



Kommentarer
Andrea

Jag hejar på dig med vikten!!! Håller tummarna för dig!!

2008-12-03 @ 11:06:10


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofis vardag allt med barn och vikt

Här skriver jag mina tankar och funderingar, hur jag känner mig, hur min vardag är helt enkelt. Mycket kommer och handla om hur jag mår efter en gastricbypass och hur mina kilon rasar. kommer även skriva mycket om vår dotter linnea och kommande bebis :)

RSS 2.0