åhhh nooo

andra inlägget för idag då!!!
skulle få masage idag det fick jag men innan dess..

shit hur det sluta alltså :D innan ,assagen besökte jag toan, skulle tvätta händerna såg jag nått konstigt i mitt hår, nått som lyste upp auhhh näääää inte redan gissa litet gråt hårstrå. jag för lisses bara 25år o redan börja få gråa hår, hoppas det inte kommer flera, annars kommer jag vara helt gråhårig inann 40år hahah.. någon har gjort så jag fått ett gråt hårstrå hmm vet är det...

det var ont/skönt att få massage. ont som tusan på vissa ställen så ont så jag spännde rövaballarna  o låren jhehe..

när allt var klart o skulle resa mig, mega yr allt gunga, fick hålla mig i britsen när jag skulle ta på mig bhn o tröjan, sedan när jag satt ner så kändes det som att jag satt på en båt, så mycket snurrade o gungade det.., drack litta vatten.. sen när jag slulle gå, så gick man lite snett värsta fyllesvinet ju hehe...

men nu känne rjag mig bara stel o lite yr...


känner mig ännu gladare trots de gråa håret hhihih

ha d bra


Kommentarer
Andreas

Haha, jojo en massör hade man kunnat behövts till jobbet just nu, annars blir JAG gråhårig :P

2008-12-05 @ 19:55:07
Andrea

Så bra att du fick massage. Hoppas att det har hjälp, så du kan slappna av lite nu...

2008-12-07 @ 01:17:12


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofis vardag allt med barn och vikt

Här skriver jag mina tankar och funderingar, hur jag känner mig, hur min vardag är helt enkelt. Mycket kommer och handla om hur jag mår efter en gastricbypass och hur mina kilon rasar. kommer även skriva mycket om vår dotter linnea och kommande bebis :)

RSS 2.0