Julen närmar sig med stora steg

det kan man säga att den gör, tycker det går för fort men se det positiva är ju att det är sedan på väg mot ljusare tider, lite tråkigt när det är mörkt o tråkigt ute jue..

Men visst hade gärna haft lite snö nu så man får de hära julkänslorna på topp, har inte riktigt fått det än, vill känna dessa känslor som man hade när man var lite jue. lyssnar på julmusik men men hehe...

Snart kommer min älskling, längtar så massa...

j ag e fortfarande k'är, hoppas dessa känslor kommer vara så länge.... underbara känslor, härliga, det går inte beskriva med ord precis...

Yeah hade gått ner ännu mera på en månad gått ner runt 5 kg de ni, sofi kan bara om hon vill, så det är verkligen på rätt håll, de känns kanon.... ska helst vara klar ti sommaren då e det beach 2009 som gäller eller kanske inte, e inte så förtjust i stranden men men....

kommer inte på nått just nu
men jag skriver mer en annan dag

seeee yaaaaaaa



Kommentarer
Anonym

Du är duktig ju. 5kg är mycket tycker jag. Och jag är glad för din skulle, och då får jag väl träffa honom en dag då ju... God jul på dig kusinen. Älskar dig... Puss o Kram <3

2008-12-22 @ 16:45:14
URL: http://friiid.blogg.se/
Andrea

F-N vad bra du e. Du e jätteduktig!!! Fortsätt i dessa spåren du e i nu med viktminskningen. Jag håller tummarna för dig!!!! Kram

2008-12-26 @ 15:18:03


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofis vardag allt med barn och vikt

Här skriver jag mina tankar och funderingar, hur jag känner mig, hur min vardag är helt enkelt. Mycket kommer och handla om hur jag mår efter en gastricbypass och hur mina kilon rasar. kommer även skriva mycket om vår dotter linnea och kommande bebis :)

RSS 2.0