Tiden bara rinner iväg

Det gör den verkligen...

Jag är fortfarande lycklig sen förra veckan om oínte ännu mera...

Älskar han så mycket!!! Är så himla glad att det blidde vi så fort........ längtar till jul jue... Älskling vad önskar du dej i julklapp????? säg nått, vill köpa nått som första julklapp till dej jue... kan tom finnas nått från mina föräldrar med de du... De e glada i dej så du vet..fast jag e gladar i dej för att du är min älskling......

Har du massa frågor så bara fråga på...... var inte rädd!!!!

Tis e det dags för julklapps inhandling jue.. pengarna kommer o går hehe. men men. detta kommer bli min bästa jul på mega länge.

Annars så harjag fått timvik vid behov på ett dagis som startas upp in jan nästa år... hoppas de ringer in mig... idag blev jag tillfrågad på min praktik om jag ville jobba den 7 jan, klart jag vill lide pengar e inte fel. måste ti banken o fixa litta me....

nu ska jag spela lite väntan på min goding kommer online

ha d bra


Kommentarer
Andrea

Det e en underbar känsla och bara njut av allt. Jag e så lyklig för din skull. Tummen upp, Hurra,hurra hurra!!!!

2008-12-20 @ 23:17:45


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofis vardag allt med barn och vikt

Här skriver jag mina tankar och funderingar, hur jag känner mig, hur min vardag är helt enkelt. Mycket kommer och handla om hur jag mår efter en gastricbypass och hur mina kilon rasar. kommer även skriva mycket om vår dotter linnea och kommande bebis :)

RSS 2.0