palla, orka näää blääää på allt...

Just precis, allt bara suger för tillfället...

Ser verkligen inte mitt mål just för tillfället, även om min hälsokonsult ringde till mej i mån el tis kommer inte ihåg, skulle göra nått eller skriva ner men det har inte funkat för jag vet inte vad jag ska skriva så jag har inte gjort det... jag vill men det går inte elelr funkar inte helt.. detta är för mitt eget bästa men jag får se vad som händer o sker på måndag då jag ska på uppföljning. lär väl prata ut med mig...

visserligen ska jag vara glad över vad jag har klarat av och inte se bakåt för då klarar jag inte det.. men det är typiskt, nu har man mått jäkligt bra den sista tiden, så faller man tillbaka, tror mycket det är med med arbetsfrmedlingen o så, är så himlans trött på dom.... mår fruktansvärt dåligt av o gå ditt, slutar med att jag springer i väggen i stället... är så gott som på väg in ditt... tänker på hur kan man springa in i väggen när man inte har jobb, jo det kan man för det är rent ett helvete att gå ditt, usch blää urk, önskat man har sluppit gå ditt men då får jag inga pengar...

nä nu ska jag nog springa ner till affären o handla nått

see yaaaa.......
om jag pallar o orkar så skrive rjag väl mer en annan dag...

image31


Kommentarer
Mäddy

Jag hejar på dig kusinen det kommer att gå bra. Finns här för dig.. Älskar dig Puss o Kram

2008-01-18 @ 17:17:35
URL: http://friiid.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofis vardag allt med barn och vikt

Här skriver jag mina tankar och funderingar, hur jag känner mig, hur min vardag är helt enkelt. Mycket kommer och handla om hur jag mår efter en gastricbypass och hur mina kilon rasar. kommer även skriva mycket om vår dotter linnea och kommande bebis :)

RSS 2.0