Hoppar o skuttar

Jepp det gör jag för att nu äntligen ska det bli något av mig!! ja ni hörde rätt, jag kom äntligen in på högskolan i malmö på fritidspedagog utbildningen. så jag har 3,5 år på mig nu... kanon o plugga o gå ner i vikt för då har jag o göra.... har bestämt mig att på börja 26 veckors programmet igen....

hade jätte trevligt på släkt träffen, bilder kommer senare....

 det har varit barndop för min kusins tös Engla, så gullig hon e. Hon räckte ut tungan o skrattade samtidigt åt prästen hihi en liten buse..

min syster är nere, kul o träffa dem... synd att man bara träffar dem så sällan....... för man får liksom inte prata så mycket med henne, så jag e hos föräldrarna var dag nu. äter middag o så hehe........

Jag vill börja fixa inför skolan men får vänta tills jag får mera pengar hehe...jag vill börja skolan nuuu, känner mej så redo för då slipper jag ams me hehe.... men men de har blitt bättre hos ams, har rett ut saker o ting...

iallafall, har en bra handläggare som förstår en o e mänsklig av sig..

mera foton o så kommer när jag har lagt in dem på datan...

see you later

None



Kommentarer
Andrea

Så glad jag blir att du har kommit in på högskolan. Tummen upp för dig. Jag håller tummarna och tänker på dig....

2008-07-17 @ 00:01:33


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofis vardag allt med barn och vikt

Här skriver jag mina tankar och funderingar, hur jag känner mig, hur min vardag är helt enkelt. Mycket kommer och handla om hur jag mår efter en gastricbypass och hur mina kilon rasar. kommer även skriva mycket om vår dotter linnea och kommande bebis :)

RSS 2.0