Oj oj

Oj oj tiden bara flyger iväg tycker jag....

nu har jag bara en vecka kvar på praktiken sen stänger det för sommaren men fick veta att jag ska vara där 2 mån till sen när dem öppnar. kul kul. då vet jag att jag har nått att gå tillbaka sen.... ams gör väl allt för att slippa lilla sofi ett tag fast e ju inom där o hämtar lappar o så. ska in ditt i veckan o få feedback på mitt personliga brev..

vad händer annars då???

ja du inte så mycket....

min syster m familj kommer ner nästa vecka, komma lagom till släktträffen vi har nästa vecka den 5 juli. längtar som tusan, ska bli kul o träffa alla goa underbara kusiner. Ni ska bara veta hur underbara dom är.. vissa är rätt lika mig till sättet med, väldans kul..

fick lite bilder av min kompis som togs på vår konsert, såg inte ut kmen lägger ut dom ändå...
                                              
             



        
Alla var inte med på konserten, vi är många flera.

nu har jag inte mer o skriva för denna gången


Kommentarer
Andrea

Så roligt och höra att din syster med familj kommer ner och hälsar på. Hoppas att ni får det bra och har roligt allihopa.

Det låter ju kul att du har fått två månader till på praktiken efter sommaren. Då har du ju något och se fram emot. En stor kram till dig, för ett riktigt bra jobb och allt du kämpar för och med. Tummen högt upp!!!!!

2008-07-01 @ 19:03:08


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofis vardag allt med barn och vikt

Här skriver jag mina tankar och funderingar, hur jag känner mig, hur min vardag är helt enkelt. Mycket kommer och handla om hur jag mår efter en gastricbypass och hur mina kilon rasar. kommer även skriva mycket om vår dotter linnea och kommande bebis :)

RSS 2.0