Idag då gäller de!

Det kan man nog säga!!! tänkte eller ska påbörja min diet igen, står still förlänge nu, känns som att jag kan har gått upp med, och det är inget kul, tanke på att jagb ska ha nått mitt mål nu... nu ska jag bara fokusera på mig sj o ingen annan,(ska försöka) ska stå emot allt...

vill verkligen nå mitt mål.... innan Lifetime är slut för jag måste jobba med o hålla vikten med..... tror alla är trött på mig för jag säger så mycket men inget händer, kanske tom gett upp hoppet. s¨å just därför ska jag fasen visa vad jag går för.. känns precis som att jag har sagt det förr med men nu är det slut

ska jag mår bättre måste nått med vikten med hända för då blir jag glad.....
så nu ska jag börja ta den första drycken, måste tänka mums vad gott, för det e ju inte min favorit precis... men det går..... tatt mina fiskoljekapslar med, bäst o ta dem... då var den första drycken nere.. känner mig mätt nu hm vad konstigt men men.. om nån dag kommer jag väl vara tossig som tusan o bara tänka på mat..... måste ha nått att göra så man inte tänker på det, städa staäda........ får väl se vad som händer hehe.. vet bara att toan kommer vara min ett par dar nu hehe, mitt andra hem typ....

ha d gott
Min Kusins lille flicka, Engla
image37
En av dom nyaste på mig
image38
jag o min kusin PernillA
image39


Kommentarer
Jenny

Kämpa på. Jag har de tugnt jag med nu. Känns aldrig som jag kommer nå 70kg. Men får försöka ta sig i kragen och kämpa på. Fan att man inte kan vara nöjd med sig som man är istället. Men då hade man väl haft andra problem istället. Haha Ha en bra fredags kväll och fortsatt helg. Kram

2008-03-28 @ 17:57:30
URL: http://jennnsan.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofis vardag allt med barn och vikt

Här skriver jag mina tankar och funderingar, hur jag känner mig, hur min vardag är helt enkelt. Mycket kommer och handla om hur jag mår efter en gastricbypass och hur mina kilon rasar. kommer även skriva mycket om vår dotter linnea och kommande bebis :)

RSS 2.0