Ångest :o(

Jaha då känner man sig lite utanför, mina vänner på en sida e lite taskiga som har hemlisar om mig jaja skit samma haha.......

inte så mycket att skriva.

har varit o tränat idag över en timme, sen var det kört, kände mej konstig i kroppen...... hela jag skaka osv men jag vet nog varför, ångesten kom lite där jobbigt men men..... ville inte störa min hälsokonsult fast jag hade behövt prata me henne idag. får antagligen prata me henne antingen mån eller tis efte passet. men vi får se.. så jag e allt lide trött nu..

varit hos min kusin idag. myst o haft trevligt. nu e jag hemma o pratar med mina goa vänner ;o)

öppnar upp på friskis imorrn.....

nä nu vet jag inte vad jag ska skriva om..

Kram po er



Kommentarer
Anonym

kom igen o ryck upp dig tjejen! livet kan väl ändå inte vara så hemskt! Men seriöst så måste du nog gå och prata med någon proffesionell..... Detta reder du nog inte ut ensam... du verkar ha allvarliga problem.....

2008-11-11 @ 11:13:26
sofi

mm jag vet kämpar för varje dag som går. har väl en liten svaka nu...... vem är det som skriver i mmin blogg utan att säga vem??? känns konstigt o svara till nån utan namn....

2008-11-11 @ 18:39:21
URL: http://minviktminskningsresa.blogg .se
Andrea

Ja, Jag vet i alla fall att du har dina svackor. Dom som inte vet hur det e, ska inte yttra sig. Dom ska bara knipa igen den där foderluckan. Det e bättre att man puschar på än och trycka ner. Det e många som e bra på att trycka ner dom som redan mår dåligt och e nere i skiten. Jag vet själv hur det e, så där för vet du om Sofi att jag stöttar dig till 100%.

2008-11-26 @ 21:20:03
Anonym

Ja, Jag vet i alla fall att du har dina svackor. Dom som inte vet hur det e, ska inte yttra sig. Dom ska bara knipa igen den där foderluckan. Det e bättre att man puschar på än och trycka ner. Det e många som e bra på att trycka ner dom som redan mår dåligt och e nere i skiten. Jag vet själv hur det e, så där för vet du om Sofi att jag stöttar dig till 100%.

2008-11-26 @ 21:22:42


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofis vardag allt med barn och vikt

Här skriver jag mina tankar och funderingar, hur jag känner mig, hur min vardag är helt enkelt. Mycket kommer och handla om hur jag mår efter en gastricbypass och hur mina kilon rasar. kommer även skriva mycket om vår dotter linnea och kommande bebis :)

RSS 2.0