Smoothie det smakens

Tjenare alla blogg läsare, idag ska jag inte skriva nått negativt alls.. känner mej sååååå himla glad, varför vet jag inte..

det känns liksom lättare på nått sätt..

det går på rätt håll nu me vikten yeahh...
igår fråga ja min hälsokonsult om ja kunde ställa mig på vågen o se att de var på rätt håll?? halllåå ja fråga. hon får nästan tvinga upp mig på vågen...
trodde att hon ikke skulle anteckna men men de gjorde holn hehe

idag har jag gått till citygross o handlat frukt o grönt, inget godis eller så duktig jag är. fast gottesugenhar försvunnit mycket, tack vare mina kromtabletter..

vill bygga upp mina naglar så man känner sig fräcsh o jag f¨r bort mina nagelbands sår... åhh ja vill....


jaha vad ska ja skriva nu

nä de e faktiskt snart dags o slänga mig i bingen o sova så man orkar upp o träna imorrn

natti på er

nya bilde rpå mig kommer här

   
det var alles




Kommentarer
Anonym

va glad jag blir när jag läser detta inlägg!! heja heja!! skickar en styrkande tanke till dig!

2008-11-21 @ 10:02:25
sofi

tack så mycket!!! känner mig litta gladare..... men det känns konstigt o skriva till en anonym person här men vem är du???

2008-11-21 @ 23:59:38
URL: http://minviktminskningsresa.blogg .se
Andrea

Och hej. Jag gör vågen!!! Jag blir så glad när jag läser det. Tummen upp och en jättestor klapp på axeln och en lika stor kram. Fortsätt, Fortsätt, jag står och hejar på dig hela dagarna igenom. Jag tänker på dig hela tiden.

2008-11-26 @ 21:28:45


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofis vardag allt med barn och vikt

Här skriver jag mina tankar och funderingar, hur jag känner mig, hur min vardag är helt enkelt. Mycket kommer och handla om hur jag mår efter en gastricbypass och hur mina kilon rasar. kommer även skriva mycket om vår dotter linnea och kommande bebis :)

RSS 2.0