Japps dags o uppdatera igen tror jag

Jag överlevde min 25 års dag! den var väldigt lugn...

det hära med min viktminsking är så himla besviken på mig själv, jag sååå himla duktig det 3 första veckorna o sedan gick det på fel spår, jag har inte rättat till det helt än känns det som jag vet inte alls hur s´jag ska gå till väga.. HJÄLP MIG snälla snabbt innan det blir värr... Jag vill gå ner mina kilon o känna mig fri från allt skit....... jaja hoppas nån hjälper mig o få ändra mitt sätt o att jag inser att ajg e duktig,.,...

Just nu har jag tappat lite suget av att träna allatså jag velar hela tiden, som idag ska jag träna??? jo jag vill??? men det e precis som att den ena hjärn halvan säger o så o den nadra säger annat alltså min hjärnhalvor samarbetar 9inte just för tillfället och det är så dööö jobbigt.... sKRIKER efter HJÄLP innan de e helt åt pipsvängen.... många som har tröttnat på mig tror jag, många som inte tror att jag klararav detta.. så fall skulle jagb ha gjort det.... aja nog snackat om detta.

hade min 25 års fest i helgen som har varit alltså den 27 sep... tack alla som kom, o gjorde kvällen till e kul kväll. kommer lägga upp lite bilder, knasiga bilder men där spriten går in går vettet ut haha.. jag hade kul o det e väl huvudsaken... bra sällskap älskar er alla mina vänner :o) ni e goa på alla sätt och vis....... tack för presenterna.....

påbörjat praktiken ni igår fast var en lite runda på skolan där jag ska vara i trelleborg. men igår var de mycket info o idag åkte vi en busstur runt på söderslätt, alla småbyar o så... tråkigt väder för de pissregna tur man satt i en varm buss då :o) men detta de sa hade man ju inte höra femtielva ggr så en viss Sofi sov i bussen.. sedan var de Lunch på forum o sedan blev det stadsvandring i trelle suck suck, kände att jag kunde ta den tiden till annat men tyvärr var man tvungen för de tog närvaron jue... när jag kom hem vid 15 tiden somna jag o vaknade kvart över 7 oj oj, så trött var jag hehe....

annars har d väl inte hänt så mycket.....
Lägger in bilder från min fest..
 det var lite urval.. harrr sååååå många fler :o)

ha d bra
gonatt



Kommentarer
Andrea

Jag e fortfarande med dig. Jag går in och läser och skriver så fort jag kan och hinner. E vid din sida och ska hjälpa dig.

Jag ger dig en spark i häcken... Kände du den!!! Då så, då sätter vi igång igen.

En klapp på axeln får du av mig när du går framåt och en spark i häcken när vi går bakåt. OK!! Redo!! GOGOGO!!!

2008-10-01 @ 14:14:05


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofis vardag allt med barn och vikt

Här skriver jag mina tankar och funderingar, hur jag känner mig, hur min vardag är helt enkelt. Mycket kommer och handla om hur jag mår efter en gastricbypass och hur mina kilon rasar. kommer även skriva mycket om vår dotter linnea och kommande bebis :)

RSS 2.0