jepps jepps

igår hände det inte så mycket...

jobb o ta det lugnt. sång övning o så, höll på xtra länge för det e snart konsert jue..

idag e man ledig, ska ner till stan och göra den osäker tänkte jag.

jag har fått tag i nån som kan ta mitt pass på lördag så jag kan åka upp till miuna föräldras husvagn i tydinge, ska bli skönt o komma bort o koppla av.. så jag åker på tors förmiddag o kommer hem nån gång under söndag kan jag tro.

annars händer det inte så mycket just nu.

fick reda på hur mycké jag ska jobba i juni månad 6 timmar om dan, bättre än inget, men de klarar jag mig på mer pengar än vad jag brukar ha.

sedan blev jag tillfrågad om jag ville hänga med påä personalfest med trots jag ä'r en vikarie, klart tacka man ja till det, ser framemot det redan.

igår var en bra dag.. kännde mig mycket gladare och så..

snart börjar praktiken igen, närmare än vad det är hehe på måndag redan o 2 veckor framåt...

händer lite i dessa veckor, samtal, nagélbyggning o tandläkare, kan inte bli bättre. konserten infaller ju med i dessa veckor. har en sångövning till sen e det dags..

annars händer det inte så mycket...
har inget behov alls o skriva av mig. skriver av mig nån annanstans istället.

nu ska jag göra mig i ordning, äta lite innan jag beger mig ut.¨

ha en bra dag


Kommentarer
Andrea

Så skönt att du har fått ett jobb i Juni månad. Det e bättre det, än ingenting alls. Tummen upp!! Och vad kul att dom frågade dig om personalfesten. Jag tycker du ska känna dig stollt att dom har frågat dig, för det betyder att dom tycker om dig jättemycket ju... En jättestor kram till dig

2009-05-01 @ 11:23:05


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofis vardag allt med barn och vikt

Här skriver jag mina tankar och funderingar, hur jag känner mig, hur min vardag är helt enkelt. Mycket kommer och handla om hur jag mår efter en gastricbypass och hur mina kilon rasar. kommer även skriva mycket om vår dotter linnea och kommande bebis :)

RSS 2.0