på väg

det blev lite tidigare än räknat, mötet blev inställt ikväll, så det blev hastigt o packa hehe...
nu sitter jag i bilen och på väg till tydinge sjö camping där mina förä'ldrar har sin husvagn.

ska bli så skönt o komma hemifrån lite, ta det lugnt och slappna av.

idag var vi ute hela dan på jobb, utom vid middan, sen hade jag lilla vilan.... fick mitt schema med som jag ska gå på under juni månad, skönt med schema då vet jag att man har jobb iallafall vilket är skönt.

var tvungen och ta upp datan nu när jag sitter i bilen annars somnar jag, e så tråkigt och åka bil man blir så trött.

annars händer det inte så mycket här. illamåendet kommer och går, börjat lära mig handskas med det, vilket e bra, tänker inte så mycket på det om jag ska vara ärlig.... så e det...

nä jag har inte så mycket o skriva om
¨
ha en bra dag


Kommentarer
Maddiz

Varför mår du illa sofi. Är du gravid kanske?? Snälla berätta...

Puss o Kram älskar dig.

2009-04-30 @ 11:22:45
URL: http://wiigren.blogg.se/
Andrea

Skönt att du har fått schemat när du ska jobba. Man kan ju planera lite mer då. Vill du berätta för mig sen när du känner för det?? Och vad skönt och åka upp till Tyringe slippa allt här hemma. Kul, kul... Puss och kram

2009-05-01 @ 11:27:34


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofis vardag allt med barn och vikt

Här skriver jag mina tankar och funderingar, hur jag känner mig, hur min vardag är helt enkelt. Mycket kommer och handla om hur jag mår efter en gastricbypass och hur mina kilon rasar. kommer även skriva mycket om vår dotter linnea och kommande bebis :)

RSS 2.0