Oj inte skrivet på läääänge

Jag har inte orkat skriva....

det har inte hänt så mycket..

jobbat 2 veckor e inne oå den 3e o sista veckan nu. har haft stängningar o öppningar o det har gått bra.

denna veckan har jag bra tider :o)

på måndag ska jag till skolan till en dyslexipedagog som ska göra teste på mig och se vilka problem jag har. jag hoppas att hon kan hjälpa mig så jag kan få all hjälp jag kan få..

jag har inte haft ont i min mage som jag hade för en månad sen typ, då had ejag så ont så jag visste inte vad jag skulle ta vägen, hitta inte min medicin, var grymt nära o ringa efter ambulans, slog 112 men hann inte trycka luren sedan släppte smärtan kunde sova 2 timmar inann man skulle upp o jobba...

snart börjar skolan, e typ ledig 2 veckor innan skolan börjar....

annars händer det inte så mycket mer än jag skriver mycket dikter..... blivet mycket nu den senaste tiden. men tyvärr inga som får läsa dom....

harr haft kusinträff.. hade jätte kul.
palles syster från england har vatt här, kul och se dom jue..

tp 3 veckor till kören börjar igen...

nån gång i sep ska ja ha en dunder brak fest.... vill ha de..... kan alla andra ha massa fester så kan jag... bara lite saker ja ska få bort så kan man ha fest........ wihoooo......

ska väl snart gå o lägga mig o drömma mig bort i drömmarnas värld...

gonatt på er
kramar


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofis vardag allt med barn och vikt

Här skriver jag mina tankar och funderingar, hur jag känner mig, hur min vardag är helt enkelt. Mycket kommer och handla om hur jag mår efter en gastricbypass och hur mina kilon rasar. kommer även skriva mycket om vår dotter linnea och kommande bebis :)

RSS 2.0