Sitter i skolan

Jepps! gör lite allt möjligt, men just nu vill jag hem känner jag... komme rnog och somna på bussen hem.

Idag är det sista dan med 26veckors programmet....

Igår var det SK Träff hos Regionchefen Hanne! jätte trevligt som vanligt, Jag vann vin flaskan yeahhhhhhh... vann en kalender med.....

Snart har jag och älsklingen varit tillsammans i 3 månader, känns som läääänge ju....

tiden bara rinner iväg, jobbat lite o så..

Halsfluss har jag med åkt på bläää men men, pencillinkur nu...

MIn kusins tös Celine har fyllar 3 år, stor tjej nu
Min kusins minste tös Engla fyller 1 år den 7 mars.... stor tjej det med alla bara växer och står i

MIn syster var nere en vecka, underbart o se henne... familjen ink älsklingen visste hon var nere grrrr.. man saknar henne allt nu men men..

ha d bra...

Kram


Kommentarer
Maddiz

Hej kusinen!! Ser att din blogg är snygg...haha

Jo, jag har en ny blogg som du kanske ser på adressen för jag kommer ju snart att heta så, så du kan väl gå in och titta vet jag...

Puss o kram älskar dig

2009-03-06 @ 18:30:06
URL: http://wiigren.blogg.se/
Anonym

Det e mindre kul att du e sjuk, men det går över. Krya på dig!!!

Jag gratulerar i förskott till era 3 månader!!!

Och sen hoppas jag att du njöt riktigt mycket nu när din syrra var nere och hälsade på.

Puss och kram på dig...

2009-03-06 @ 18:31:23
Andrea

Ursäkta Sofi. Jag glömde skriva mitt namn på det andra jag skickade till dig....

2009-03-06 @ 18:33:27
Karolina

Hej!



Var gärna med i min påsktävling jag har på min blogg och vinn ett välfyllt påskägg :)



http://karolina82.bloggagratis.se/

2009-03-21 @ 21:32:22
URL: http://Karolina82.bloggagratis.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofis vardag allt med barn och vikt

Här skriver jag mina tankar och funderingar, hur jag känner mig, hur min vardag är helt enkelt. Mycket kommer och handla om hur jag mår efter en gastricbypass och hur mina kilon rasar. kommer även skriva mycket om vår dotter linnea och kommande bebis :)

RSS 2.0