Besked



e helt trött i huvudet mycket som har hänt..

fick köpt en sommarkläning som ja ska ha på mig på min kusins bröllop...

varit hos läkaren idag, fick en akut tid , tog ultraljud för o se hur långt gånget jag är, är i 8,5 vecka MEN de upptäckte att fostert hade en missbildning ( annars hade man upptäckt det på de första ultraljudet om ja hade behållt barnet) denna missbildningen är i hjärtat o barnet hade inte överlevt förlossningen så u känns det som jag har tagit rätt beslut ändå.... hade kanske varit jobbigare...

det kan vara därför jag har kännt små sammandragningar redan, men jag ska hålla det under uppsikt fram till tors.

så de ligger till så här just nu....

men klandra inte mig

man var lite för trött föor o sjunga idag men men......


Kommentarer
Maddis

Så tråkigt kusin. Jag finns här för dig. Om du behöver prata... Tänker på dig. ta hand om dig, men du har tagit rätt beslut. Jag kommer att stötta dig, det kommer att bli svårt för dig en tid framöver. Men jag finns för dig... Kram

2009-05-26 @ 13:59:32
URL: http://wiigren.blogg.se/
Andrea

Usch, vad jobbigt, men en stor lättnad för dig. Nu vet du vad du vill och du kommer och göra det rätta. Jag finns här för dig om det e något. Det e bara och slå en pling på telefonen. Stora kramizar. Jag tänker på dig!!!

2009-05-26 @ 21:17:25


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofis vardag allt med barn och vikt

Här skriver jag mina tankar och funderingar, hur jag känner mig, hur min vardag är helt enkelt. Mycket kommer och handla om hur jag mår efter en gastricbypass och hur mina kilon rasar. kommer även skriva mycket om vår dotter linnea och kommande bebis :)

RSS 2.0