tis

idag var jag bara på praktiken till halv 12 för ja skulle till tandläkaren, men jaag kom inte iväg, fastna men en av mina handledare på praktiken, våran mentor på mah tingde o fråga om hon kunde komma ner o prata me mig ang mina studier osv. men ja skulle ju ti tandläkaren idag, men hon skulle maila mig, mycket väl gjorde hon det.
fråga om mja kund ekomma tilll skolan den n18 maj 17,30,lite dum tid kan ja tycka, har liksom min sångövning o så..
man vet ju inte hur långt tid de skulle ta... visst de e viktigt me samtal men men ja tycker att min sång övning är heligt för mig, de får mig på andra tankar mår mycket bättre med..

var hos tandläkaren lite mer än i en timme, han rotfyllde tanden, memn e inte klar, ska fixa de sista i juli sen fr de vara klart.. men denne omgången kommer ja o bet 3000kr, vet ej vart jag ska få pengarna ifrån.?? deblir svårt detta, de löser sej...

annars har ja tränat o tatt det lugnt...

ska i säng nu
gonatt


Kommentarer
Andrea

Det e synd att det ska vara så dyrt och gå till tandläkaren, för ibland e det ju ett måste.

Det e synd att du måste åka till skolan så att du missar din sångövning. Puss på dig!!!

2009-05-13 @ 17:47:56


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofis vardag allt med barn och vikt

Här skriver jag mina tankar och funderingar, hur jag känner mig, hur min vardag är helt enkelt. Mycket kommer och handla om hur jag mår efter en gastricbypass och hur mina kilon rasar. kommer även skriva mycket om vår dotter linnea och kommande bebis :)

RSS 2.0