tors

då var denna dan me snart slut... ångest ångest... det var ju inte längesen man kom hem från praktiken. sluta 4

kom hem åt midda. handla, var i trädgården, gick upp ti mig somna en stund av trötthet, jympa o nu e ja hemma..

imorrn e ja på praktiken ti 18 bläääää då var fre gått... imorrn e man halv dö när man kommer hem..

känner mig konstig i kropppen, halsont, blåsor i hela munnen typ, mera trött än vanligt..... tålamodet e inte på topp alls...

nä nu ska ja maila min hälsokonsult...

gonatt


Kommentarer
Andrea

Dagarna går så fort att man inte hinner och tänka efter vad man har gjort under dagen. Jag hoppas att du inte bli dålig nu när det e så fint väder. Man vill ju vara ute i solen. Krya på dig. Kram!!

2009-05-15 @ 17:39:47


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofis vardag allt med barn och vikt

Här skriver jag mina tankar och funderingar, hur jag känner mig, hur min vardag är helt enkelt. Mycket kommer och handla om hur jag mår efter en gastricbypass och hur mina kilon rasar. kommer även skriva mycket om vår dotter linnea och kommande bebis :)

RSS 2.0