uppdatering

maten blev god hehe... klappar mig sj på axeln " duktig Sofi"

nu tar jag det bara lugnt, duschat och smörjt in mig.. så gött så....

jag skulle kunna skriva mycket här men det vill jag inte. vill inte skriva allt för mycket här mera, får bara höra en massa, visst egentligen ska jag strunta i det men det är så jobbigt o så.... jag har jobbigt som det är nu men jag känner mig ändå lättnad o gått vidare med mitt liv. det går mot ljusare tider vilket är kanon tycker jag. mer säger jag inte...

nu ska ja fixa inför praktiken o så...



Kommentarer
Anonym

Vad du e duktig som kan laga god mat. Det e mycket, mycket bra. Fortsätt så. Du e en toppen tjej... Kramisar

2009-05-14 @ 21:14:17


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofis vardag allt med barn och vikt

Här skriver jag mina tankar och funderingar, hur jag känner mig, hur min vardag är helt enkelt. Mycket kommer och handla om hur jag mår efter en gastricbypass och hur mina kilon rasar. kommer även skriva mycket om vår dotter linnea och kommande bebis :)

RSS 2.0