mån

här kommer låten igen, antagligen försvann låten när jag tog bort inlägget låten lå på..

sista praktik veckan... skönt
mått lite si o så

fick pratat med min hälsokonsult idag, vilket var skönt, bröt ihop lite men men de var skönt o få pratat lite... >Tack S för du ställer upp..

annars flyter allt på som de ska..

imorrn e de dags för rotfyllningen.. inte alls glad för de men men, hör bara hur mina pengar ryker........  hoppas ja kan dela upp det. de löser sig i så fall..

annars händer det inget spec här

allt flyter på som de ska, bara trämningen som ska tas upp ordentligt...

ha en bra kväll
blir en tidig kväll för mig vilket e snart


Kommentarer
Andrea

Inte roligt och gå till tandläkaren, men hur gick det?? Jag lider med dig. Tycker s´jälv inte om det. Skönt att låten har kommit igen. Den e så fin. Kramizar. Älskar dig jättemycket för den du e!!!!

2009-05-12 @ 21:41:25


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofis vardag allt med barn och vikt

Här skriver jag mina tankar och funderingar, hur jag känner mig, hur min vardag är helt enkelt. Mycket kommer och handla om hur jag mår efter en gastricbypass och hur mina kilon rasar. kommer även skriva mycket om vår dotter linnea och kommande bebis :)

RSS 2.0