Skolan igen då!

Idag börjar man skolan eller jag sitter där just nu... vill bara hem men ´men. har en Basgruppmöte nu 13.15 alltså om en timmes tid evigt väntande jue. hoppas de går fort där så man kommer hem igen hehe.... Vet ej om jag ska träna idag beror på när jag kommer hem från malmö ju.

Blev väckt igår av mina ena kollega fråga om jag kunde jobba, så det var bara och hoppa i kläderna var där på 20 min de gick fort hehe, fick ta en macka på jobb...

nä jag måste gå ner ti expeditionen o höra med dem om intyg till CSN får ju inget ännu o jag behöver de grrrr....

ha d bra


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofis vardag allt med barn och vikt

Här skriver jag mina tankar och funderingar, hur jag känner mig, hur min vardag är helt enkelt. Mycket kommer och handla om hur jag mår efter en gastricbypass och hur mina kilon rasar. kommer även skriva mycket om vår dotter linnea och kommande bebis :)

RSS 2.0