blåsig dag

kOm inte ro föräns vid  imorse... vaknar vid 10.30 men var slö ännu...

men fick ju sms av en underbar kille.....

12.40 ringde de från östra skolan och fråga om jag kunde komma och jobba med kort varsel. klart jag kan sa jag, ska bara hoppa i kläderna :D hade precis varit i duschen.

det var många nya barn, så man kände sig lite korkad men man får ta som det kommer :D

när jag hade slutat had ejag fått migrän men fick ändå köra ner till ica o handla.. det blev toast idag, orka inte göra något speciellt..

idag fick jag reda på att from den 1 sep och månad framåt har jag 75% jobb på Kropp och knopp kunde bli nått längre, bara hålla tummarna. men jag blev mega glad... Kan innebära att jag kanska kan åka upp till min bästa kompis luddis och min gudson..

TÄNKT SÅ MYCKET på honom idag, det är fjärilar med i magen......... hoppas hoppas..... då kommer jag tacka natha som tusan... men hon är en go vän och hoppas vi kommer vara vänner lääääääänge....

jag har rensat ur kylen så jag måste ner o slänga det.. tomt det blev :D


Fotot taget av: Sofi....... jag och marianne, bästa granne i tydinge


Foto taget av sofi: Jag på dansgolvet

foto  tilhör sofi : vår vovve njuter vid husvagnen


Kommentarer
Alexandra

Har du börjat blogga igen? Missat det... Kul iallafall! Hoppas vi ses en sväng på Mikaeli i helgen! Kramar

2010-08-27 @ 10:08:33
URL: http://goldiebynight.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofis vardag allt med barn och vikt

Här skriver jag mina tankar och funderingar, hur jag känner mig, hur min vardag är helt enkelt. Mycket kommer och handla om hur jag mår efter en gastricbypass och hur mina kilon rasar. kommer även skriva mycket om vår dotter linnea och kommande bebis :)

RSS 2.0