Sommaren slut?

Varit en underbar sommar... varit rätt mycket i paradiset Tydinge då.. saknar det redan...

var upppe i tydinge i 2 veckor kanon väder, solat o badat. min syster med familj har även varit nere synd att tiden går så fort :(

har ju underbara grannar i tydinge, >Marianne o yvonne.... snart dags för vin o kubb, dvs nästan som en avslutning...

jag trivs där uppe alla glada o trevliga hälsar på en även om man ej känner de.... hade trivts o boi broby, liten by med affären o så... bussar går till hässleholm o K-stad. lkanske i framtiden man flyttar upp ditt..

har jobbat 5 veckor totalt, blev inte inte mer tyvärr.... har såå mycket hag vill skriva o vill få ut men kan tyvärr inte skriva det här suck suck..

ANNARS leker väl livet tror jag...

Min värk jag har kommer mer oftare, idag har det inte varit en rolig dag... ont i kroppen, huvudvärk o så ja ovan på allt ont i äggstockarna, snart dags med lingon veckan :(



Fotot tillhör Sofi: badar i tydingesjön med mina systerdöttrar

Fler foto kommer när jag orkar


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofis vardag allt med barn och vikt

Här skriver jag mina tankar och funderingar, hur jag känner mig, hur min vardag är helt enkelt. Mycket kommer och handla om hur jag mår efter en gastricbypass och hur mina kilon rasar. kommer även skriva mycket om vår dotter linnea och kommande bebis :)

RSS 2.0