juldagen

Julafton var en lugn dag..
var hemma hos föräldrarna, åt kalkonmiddag.... känndes konstigt o inte ha sällskap med nån man älskar. men det kommer förhoppningsvis innom en snar framtid.

Visst är det mysigt med julen men ännu mysigare när det finns barn runt om när man ser deras glada ögon när de öppnar julklappar, då ör det jul. Julen är ändå barnen dag..

är fortfarande hos mina föräldrar..

de e inte hemma just nu. kört till min kusin för chocho ska träffa derass hund Tizzla, det e för vi firar nyår ihop, de måste lära känna varandra så de blir bra på nyår jue...

lyssnar på minnahs skiva gahhh vad bra den är.... hoppas hon kommer ut med en egen skiva med hennes låtar på o inte de från idol :D

http://www.youtube.com/watch?v=-SM-uo-j1-0 skit bra denna låten
tänker på en viss person när jag hör den. puss på dej




Kommentarer
Alexandra C

Haha Sofi, den bilden är för jävla läcker! Tur jag var framme med kameran just när du porrade dig :-P Varför lägger du inte upp den andra också? Den med benen i vädret? Hehehe ;-) Kram!

2010-12-29 @ 18:39:41
URL: http://goldiebynight.blogg.se/
Sofi

hahah alex jo den kommer så småningom... du din kamera e alltid med i högsta hugg....... haha dåska man egetligen passa sej där hahahahha kram

2010-12-29 @ 19:05:05
Förvånad kvinna

Mitt råd är att bara vara försiktig med att lägga ut dennna typen av lätt klädda bilder, oavsett om det gillas av andra, för privat,,,,tjejer har en tendens att bli fort kallade för olika namn.Se det från en synvinkel, skulle du gilla om ex om du hade en dotter om hon visade upp brösten i bh på nätet? tåls att tänkas på

2011-01-02 @ 07:24:59


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofis vardag allt med barn och vikt

Här skriver jag mina tankar och funderingar, hur jag känner mig, hur min vardag är helt enkelt. Mycket kommer och handla om hur jag mår efter en gastricbypass och hur mina kilon rasar. kommer även skriva mycket om vår dotter linnea och kommande bebis :)

RSS 2.0