Julen kommer smýgandes

jo det gör den.. har inga julkänslor alls... kommer kanske nu när vi ha snö

just nu har jag bara i huvudet vad som komma skall..... mitt vik gicr ut nu den 10 dec :( o sedan går man på timmar igen :( men men bättre än inget alls... hoppas kommunen bokar in mig

men har fått mer i jan o feb..
då ska jag vara på den stora avdelningen :D.

man är singel igen..... det gick inte var för lika så de blev bråk o tjafs, lite jobbigt...

men jag pratar med en helt underbar kille.... verka så underbar, snäll ja helt underbar, han vet hur han uppvaktar en tjej och visar att han älskar o respekterar osv det är viktigt..... helt underbar med andra ord.........

jag ska bli  moster igen 4e gången kul kul dwet e dags i april :D..


Gud vad jag längtar upp till tydinge..... kan bli vår vår vår, hoppas på en skön vår o inte så jäkla kall.....

ha d bra
återkommer


foto tillhör: Sofi Lindström
Jag och Novali på hennes dopdag


Kommentarer
krolle

vilken fin bild du har där.. märks att du gillar barn

puss kram

2010-12-19 @ 12:08:33
URL: http://krolle.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofis vardag allt med barn och vikt

Här skriver jag mina tankar och funderingar, hur jag känner mig, hur min vardag är helt enkelt. Mycket kommer och handla om hur jag mår efter en gastricbypass och hur mina kilon rasar. kommer även skriva mycket om vår dotter linnea och kommande bebis :)

RSS 2.0