Rast

Sitter på jobb och har rast. tänkte jag skulle skriva via mobilen men det gick ej kass mobil vet ni.. Natten har varit sådär, känns som jag ej har sovit. hoppas det blir ändrigar på det...

Jag vet att de finns folk som älskar mig men det är inte det utan man vill ha en kärlek som är närmre en. just nu är det lugnt med underbara kiillar.... Kankse får söka mig uppåt o se om man finner någon där men stort plus är det om man finner någon nä'ra. Har ingen betydelse alls om kille har bar, jag är anpassningsbar o gillar o vara med barn inga problem.... Jag kräver liksom ingen spec uppmärksamhet, kram då o då o kanske en klapp på baken..... man behgöver inte hänga varandra i häcken hela tiden utan man gör sitt... man ska inte ha dåligt samvete för det :)

Min STORA KÄRLEK VART FINNS DU??????

JAg gillar en men det e bara vännskap  just nu, mitt hjärta o känsla finns vill finns hos honom.. men man kan inte få allt i världen....

nu e min rast slut...

skriver mer ikväll

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofis vardag allt med barn och vikt

Här skriver jag mina tankar och funderingar, hur jag känner mig, hur min vardag är helt enkelt. Mycket kommer och handla om hur jag mår efter en gastricbypass och hur mina kilon rasar. kommer även skriva mycket om vår dotter linnea och kommande bebis :)

RSS 2.0