Nytt år

Då har ett nytt år nalkas.. nu ska man vänja sig och skriva 2010. året 09 har gått fort..... trodde det skulle vara mitt bästa år en del var det iallafall....

Men nu är det ett nytt år, dags och glömma det förfluttna helt nu faktiskt..

Nyårafton tillbringade jag med mina goa vänner, Sofie jocke jerry anton o natha, sedan kom sofia, belv en lugn nyår åt en massa gott var propp mätt så de blev knappt något godis hehe..

vi gick ut och kolla på raketerna kom fram till att det var svin kallt ute brrr brrrrr brrr. mina fingrar hade domnat då jag bar på skumpan vi skulle skåla till nyår. men vi var inte ute länge utan gick in igen. de sköt raketer som idioter, vi gick förbi ett hyreslägenheter där stod folk högst upp balkongen o sköt, sa ti dem att inte kasta nner nått för vi gick förbi, de slängde ner 2 bomber jäkla idioter, total noll respekt för folk som kommer gåendes på gångbanan, blev förbannade men de gick över så fort vi kom in.

när vi kom in skåla vi de kommande året 2010 o alla kramades :D sedan satt vi o snacka osv.
blev lite singstar med....

till nått annat.. mina tankar e fortfarande på och ta en break och jobba, jobba upp min a-kassa igen, känna att jag kommer på benen igen. trivs kanon på mitt jobb nu men det e ju intre säkert chefen kan ge mig något jue.... nårra timma hit o ditt men inget man klarar sig på jue...... minst 75% hade jag  behövt jobba om jag ska klarar mig i månaden. vill egentigen inte ta nått annat jobb än där jag är.....  ska ju fåin flera barn nu me och de vill man lära känna så de har tilltro till en...

många som säger jag ska rycka upp mig och gå i skolan men det är inte så lätt, när man har en vägg som är typ nära en nu, liksom ångest över skolan osv då  är en paus något att tänka på. jag är fortfarande ung, rent kroppsligt känns de som jag vill jobba även psykiskt.....

ska väl snart tänk på och fixa nått och äta. idag blir det en pizza, orkar inte laga mat, som sagt det är en slappedag.... brr vill inte ut i kylan jue.... måste handla drick me jue...

ha en fortsatt bra nyårs dag. kommentera gärna



Kommentarer
Meddiz

Tack älskade kusinen. Men jag orkar inte bry mig mer.. Jag låter dom hålla på hela tiden...

Andrea

Gott Nytt år!!! Skönt att ni hade ett lugnt och skönt nyår. Det behöver man ibland.

känner du, att du vill jobba lite, så tycker jag att du ska göra det. Man ska inte stressa och känna sig pressad av skolan. Den kan man ta upp igen när man vill och känner för det. Helt klart:) Där kommer ju hända en hel del till sommaren med, eller hur:)Kul, Kul ska det bli.

Puss och kram Kusin vitamin

2010-01-31 @ 15:32:21


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofis vardag allt med barn och vikt

Här skriver jag mina tankar och funderingar, hur jag känner mig, hur min vardag är helt enkelt. Mycket kommer och handla om hur jag mår efter en gastricbypass och hur mina kilon rasar. kommer även skriva mycket om vår dotter linnea och kommande bebis :)

RSS 2.0