längesen

Oj oj, här har man inte skrivet på ett tag...

det händer inte så mycket här-....

'Jobbar rätt m,ycket... börjar snart mitt sommarjobb 3 veckor i juni och 2 veckor lämgre fram i sommar...

inte många veckor till min syster m familj kommer ner..... de kör ner så det är nere till v29..... gött
då är jag i Tydinge åker ju i helgen v 28 ovh e ev bort 2 veckor.. Hoppas på bra väder..

Min värk i kropppen blir värre mellan åt. det är nog dags och söka  eller gå på läkarna...... får ringa om en tid med pga haft blödningar i lite mer än 4 veckor snart. skit jobbigt, har ju haft det så förr när jag var yngre då sa de att jag hade 2 ägglossningar samtidigt, då hjälpte p-iller. men nu kanske jag inte får gå på det...

Börjar får lite nojor nu när man börjar närma sig 30..... just nu är jag rädd för att det inte blir några barn för min del... kommer gå under om det inte blir några, det är min högsta önskan jue.

Jag ser lie gråa hårstrån med blir allt fler,undrar hur jag kmmer se ut när man är 40 då, vithårig/gråhårig haha... tur man kna färga håret.

Fixat en ny data en större laptop :D funkar bra :D

nä nu ska jag spela lite sims innan det e dags för sängen... kan sooooooova hur lääääääänge som helst imorrn..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofis vardag allt med barn och vikt

Här skriver jag mina tankar och funderingar, hur jag känner mig, hur min vardag är helt enkelt. Mycket kommer och handla om hur jag mår efter en gastricbypass och hur mina kilon rasar. kommer även skriva mycket om vår dotter linnea och kommande bebis :)

RSS 2.0