feb redan

jaa då är man inne på feb redan o mitt vik närmar sig sitt slut har ca 3 veckor kvar men det börjar kännas ska jag säga er men men får ta dagen som den kommer, inte lönt och oroa sig..

träffar knabbt inte K mer lite synd men hoppas vi förblir vänner. jag blev sårad men har kommit över det nu.... ...

 jag tar det väldigt lugnt, vill inte bli sårad igen....

annars har det inte hänt så mycket.. jjo jag höll mini röris i tors på jobb för första gången o de uppskattades av barnen, kanske blir fler ggr...'

jAG HÖLL  ett mini röris på friskis i lör för över 30 barn det gick jätte bra... Funderar starkt på att bli fam jympa ledare o knatte ledare då e vi 2 ledare som delar på det.. det ger en så mycket glädje av dessa underbara barn.... de uppskattar allt.......

förra helgen var vi ute på törringe igen då var det scotts. jises vad kul vi hade..... Tjejer o killar vi kör igen den 26 mars då är det lasse stefanz... wiiiihoooo vad jag längtar....



ha d gött


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofis vardag allt med barn och vikt

Här skriver jag mina tankar och funderingar, hur jag känner mig, hur min vardag är helt enkelt. Mycket kommer och handla om hur jag mår efter en gastricbypass och hur mina kilon rasar. kommer även skriva mycket om vår dotter linnea och kommande bebis :)

RSS 2.0