Söndag

Skulle skriva igen i fre de gjorde jag men allt försvann så jag strunta i det..

Helgen har passerat eller nästan...

Igår var det kickoff med Oriflame jätte trevligt var det... åkta ut till päronen efter det.. senare mot kvällen till kom några släktingar till mig jättre kul och träffa de...

Fick för mig aTT jag skulle ta hunden o gå hem till mig... det regna ute men trotsade vädret o gick hem tog en timme för det var is på vissa ställen då inte folket behagar sig o skotta utanför sitt hus grrr.. var trevligt o ha liter sällskap öbver natten, hunden i fotöljen o ja i sängen.. han snarka haha var nog trött efter en såååån lång runda..

annars händer det  inte så mycket.. ny vecka med nya möjligheter är på ingång..

ons är det kat lanseeringsmöte me oriflame.... trevligt. trevligt...
tors diabetes sklöterskan efter jobb, ska få en socker mätare, genomgång på den hur de funkar hehe...

Ställde mig på vågen hos föräldrarna igår... har gått ner 10 kg sen okt månad jippi gött...... fler kilon ska ner hihih

nä dka fortsätta här.. tror vi tar bussen 15.10 ut mot föräldrarna..... lagom tid.....

ha d gott


gammal bild på mig


Kommentarer
Emma

Grattis till dina tio kilo=) måste vara skönt när man ser på vågen att det går neråt=) kram

2011-01-19 @ 20:40:49
URL: http://emmahsimonsson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofis vardag allt med barn och vikt

Här skriver jag mina tankar och funderingar, hur jag känner mig, hur min vardag är helt enkelt. Mycket kommer och handla om hur jag mår efter en gastricbypass och hur mina kilon rasar. kommer även skriva mycket om vår dotter linnea och kommande bebis :)

RSS 2.0