Sommaren är här!

Det kan man lugnt säga, vi har gått in på Juni måndad dvs att den 6e dagen  och det är vår nationaldag, inget som jag har firat precis...

Man har varit långledig dvs i 5 dagar de har jag tillbringat på tydingesjöns camping och vädret har varit underbart, typ i bikini hela dan, skuggan, solen osv det var nog närmare 30 grader i solen vissa dagar andra lite svalare men vädret har varit gudans skönt,,, det har varit lite loppis o marknad. hitta inget spec.

Snackar med en trevlig kille visserligen har jag pratat med han i måååååånga år. underbart snäll, men jag är osäker på mig själva och blyg jue, kan kännas lite jobbigt faktiskt.

JAG har fått mitt intyg från läkaren att jag slipper typ söka jobb inom vården, det känndes väldigt skönt nu ska bara ams godkänna det. Jag har fått nya a-kassa dagar vilket känns skönt. 1 juli ska jag till ams o lämna in intyget o så.. fått schema för 27 o 28 sen vet jag inte mer. visserligen har jag vik fram till 30 juni . v 29 o 30 har vi stängt då e jag arbetslös. efter där vet jag inget mer än så länge.. sen får vi se vad de på ams säger. man kan hoppas på attde kan hjälopa mig med barnskötarutbildnigen. för de kommer ge mig jobb i framtiden. i o med jag har papper från dyslexipedagogen kan de ev hjälpa mig så vi får se hur min framtid kommer bli.....


iallafall vi har haft vår jubileumskonsert med kören, det gick jätte bra, synd att ingen från mig kom bara :( men men blir en konsert till i okt månad tror jasg det var..
vi var med i tidningen så här kommer länken till det.



http://www.trelleborgsallehanda.se/trelleborg/article1479411/Jubilerande-kor-tvingas-bort-fran-lasarettet.html
´


Jag är fortfarande glad över frågan som min fina vän fråga mig... det att vara med på hennes förlossning, självklart e pappan med där, så glad jag blev, tårarna bara föll ner av lycka. jag kommer och vara med ;) har kollat på en unge i minuten o ska se livet på bb med så e man förberedd haha.. ser framemot det..

saknar min syster med familj jätte mycket ibland önskar jag att de bor här nere, ibland behöve man sin syster här ju. vi har kommit varandra nära o det är skit bra, som små var vi som katt o hund typ.

kommer inte på mer vad jag ska skriva
 
ha det bra alla


Celine och Novali...           Foto : tillhör Sofi



Kommentarer
Manne

Klart vi ska kusin vita min... :) Älskar dig med

2011-06-06 @ 20:16:37
URL: http://bellsiboo.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofis vardag allt med barn och vikt

Här skriver jag mina tankar och funderingar, hur jag känner mig, hur min vardag är helt enkelt. Mycket kommer och handla om hur jag mår efter en gastricbypass och hur mina kilon rasar. kommer även skriva mycket om vår dotter linnea och kommande bebis :)

RSS 2.0