Still Happy :D

Jag är lycklig som tusan.. Lyckligare för varje dag-.... Inte så konstigt när man  har träffat en sen underbar man som Anders är... Älskar han mer o mer för varje dag.... han har varit här nere redan i 4 veckor dvs att det närmar sig sakta men säkert. 2 veckor kvar men dessa veckor kommer gå svin fort.. Och det kommer kännas mer nu när han ska åka hem än det var i somras..

Inte konstigt, vi har bott ihop i 6 veckor när han åker hem, o det har kännts super bra... funkar bra mellan oss... vi har liksom fått en en vardag nu känns det som...

Älsklingen är nere på körskolan nu o ska övningsköra.. hoppas han får veta när han ska få skriva/köra upp--... skulle gjort det förra veckan man datasystemet hade kraschat.... Man kan hoppas på att han får tider innan han åker hem... så han har nått när han kommer hem :) visst han har ju  mig klart ;)..

ANnars går jag hemma om dagarna inget jobb i sikte ännu :( hoppas det blir nått snart, vill komma igång o jobba igen, saknar faktiskt det...

Iallafall så är min syster m bebis nere... gött o få träffa henne... träffats nästan varje dag, man får passa på jue.... en vecka kvar......... sewn åker de hem igen usch usch jobbigt till tusen.. jobbigt o säga hejdå vi ses nästa gång.. som kan vara om ett år typ.. synd att man inte träffar de så oftan man vill de e trots allt ca220 mil från trelleborg till grovfjord i norge... de e liksomj inte ett avtånd man kör på en dag eller nått.

nä nu ska jag göra mig i ordning, måste till stan... måste fixa nytt skyddsplast till mobilen med... fixa fika till pianot ikväll då det är sista gången idag.. Blir ingen kör i kväll då min sångröst är hes pga hostan.....

julen är allt närmre o närme nu...

Ha det bra alla



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofis vardag allt med barn och vikt

Här skriver jag mina tankar och funderingar, hur jag känner mig, hur min vardag är helt enkelt. Mycket kommer och handla om hur jag mår efter en gastricbypass och hur mina kilon rasar. kommer även skriva mycket om vår dotter linnea och kommande bebis :)

RSS 2.0