TOrsdag

Dagarna bara springer iväg när man är lycklig :D

tycker det går bra och vi funkar jätte bra ihop... mannen i mitt liv det kan jag säga er. det är Anders jag vill leva med och bilda familj osv. det kanske är tidigt och känna så men det tycker inte jag.

vi kompletterar varandra så bra. han accepterar mig för den jag är och ser ut. ( har lite xtra kilon som jag brottas med) han accepterar att jag har mina saker , typ friskis, piano, kör o oriflame.. det tycker jag är viktigt att han gör.

Just nu lagar han mat, luktar gott i hela lägeheten. :D

Själv är jag på gång och bli förkylder blääää...

I fredags förra veckan gick fyllningen i tanden som de rottfyllde för 2 år sen, så man har ett sort hål ner... gjorde ju inte ont men de var jobbigt, så jag fick en tid hos tandläkaren igår ons ... de gjorde en provosorisk lagning för sedan i januari blir det operation för och ta ut resterna av tanden som är kvar, de gillar inte lilla jag :/ har inget val jue.. de blir dyrt med suck suck...

I söndags var det 1 års kalas för Novali och Neo, jätte trevligt faktiskt , underbara ungar helt klart :D

Annars flyter allt på här...

bilder kommer en annan gång ;) går lite trögt med det just nu :D

HA det bra Alla...

Kramar


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofis vardag allt med barn och vikt

Här skriver jag mina tankar och funderingar, hur jag känner mig, hur min vardag är helt enkelt. Mycket kommer och handla om hur jag mår efter en gastricbypass och hur mina kilon rasar. kommer även skriva mycket om vår dotter linnea och kommande bebis :)

RSS 2.0