12/8

Glömde och uppdatera igår efter kalaset!
gick super bra.. frös in en måltid så jag hade nått sj o tugga men visst såg det gott ut med pasta sallad. kakorna hade jag kunnat vara utan...

men jag klarade mej och det var inte så jobbigt för jag vet att om veckor kan jag äta vanlig mat igen. inget som försvinner iallafall...

Idag har jag varit ute på stavgång med intervaller i 40 min, svettades som en gnu. gissa om jag fick sitta på dass efteråt haha...

testade potatis o pojulök soppa idag (modifast då) njäe det var ingen höjdare tyvärr..

når jag åt hallon smak idag klöktes jag mot slutet, för tusan Sofi skärp dej.... skit jobbigt när man vill klökas.. bara det inte sätter stop för allt nu... jag är inne på 7e dagen och utan ha fuskat, har aldrig varit så förr utan när jag gick på xv så fuska man mellan varven...

men nu har jag ett tydligt m,ål..

det som ororar mig är mitt socker pendlar mellan 7-9 o har man tränat är sockert högre hmm vet inte varför.. vet inte om det har stor betydlelse att man kanske har druckigt mindre... måäste skärpa mig med vattnet..

MAila dietisten o fråga.. här kämpar jag för kung o fosterland, min socker bråkar men går ner i vikt o får jag inte opn då kommer jag känna mig misslyckad totalt. nu är man inställd på att opas den 10 sep.( imorgon är det bara 4 veckor kvar.. är inte ororlig för mina kg utan SOCKERT...


ska testa o öka dosen på ena medicinen o se hur de blir för min mage, har ja otur blir de många toabesök nästa vecka därav kommer träningen bli drabbad suck suck HÅLL TUMMARNA



onsdag ska jag klippa mig... hur ska jag ha håret... vet bara att jag ska korta lite av mitt långa hår...

ha det bra på er alla




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofis vardag allt med barn och vikt

Här skriver jag mina tankar och funderingar, hur jag känner mig, hur min vardag är helt enkelt. Mycket kommer och handla om hur jag mår efter en gastricbypass och hur mina kilon rasar. kommer även skriva mycket om vår dotter linnea och kommande bebis :)

RSS 2.0