16/8

nu står vågen här hemma minus 5 kg :D sockert nere på 5,1, så idag vart jag på vc o prata med diabetessköterskan om jag verkligen måste ta medicinerna då socker ligger bra o jag blir kass i magen av metforminet...
  
fick till svars att jag kunde sluta med dom, jag skulle ha koll på det men hon trodde inte de skulle gå upp tanke på lite jag äter..

annars flyter allt på.. det går upp o ner, illamående, magont o ja lite så annars går de bra. men dricker bara choklad just nu kan inte de andra smakerna :( kläks av dom.....

ha de bra

gå gärna in o gilla denna sida :D     
http://www.facebook.com/pages/Region-Syd-fanpage-till-Oriflame-Sverige/156721624452021?ref=tn_tnmn


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofis vardag allt med barn och vikt

Här skriver jag mina tankar och funderingar, hur jag känner mig, hur min vardag är helt enkelt. Mycket kommer och handla om hur jag mår efter en gastricbypass och hur mina kilon rasar. kommer även skriva mycket om vår dotter linnea och kommande bebis :)

RSS 2.0