blåsigt och snö

Godmorgon eller ja godeftermiddag vad man nu kan kalla det ;)
sov lite länge idag, behövde nog det :)
 
vaknar av att det blåser massa ute och det snöar.. med andra ord kommer jag att blåsa bort sen när jag går till friskis hehe... funderar på om jag ska ta bussen ditt fast nää får nog gå, bussarna går bara 1 gång i timmen så jag får gå ditt :) får får se det e 3 timmar kvar kan hända mycket på de timmar :)
 
ställde mig på vågen för skojs skull men visst går det neråt trots man känner sej fet idag...  gör nog nytta att lägga undan vågen, nu står den framme men den ska läggas undan, lovar annars blir jag ding, för jag ställer mig fleraggr om dagen. då blir man bara deppig för man pendlar..
 
väger mig alltid på morgonen när jag har gjort mina behov på toan :) det kommer jag fortsätta med. funderar på attjag inte ska ställa mig på vågen föräns lille jul blir det för sen åker vi till mina föräldrar, dvs väga mig om14 dagar, de kör vi på :)
 
 
nä nu ska jag dricka lite kaffe :)
 
Ha det så bra alla..
skriver mera senare
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofis vardag allt med barn och vikt

Här skriver jag mina tankar och funderingar, hur jag känner mig, hur min vardag är helt enkelt. Mycket kommer och handla om hur jag mår efter en gastricbypass och hur mina kilon rasar. kommer även skriva mycket om vår dotter linnea och kommande bebis :)

RSS 2.0