börjar bli tunnhårig

Nu märker man att jag börjar bli tunnhårg :( synd lite i hårbotten... fäller som tusan.. det måste snart sluta annars är jag skallig snart :(
 
Satt och kolla på min mage efter duschen, att magen har mnskat rätt bra för miina op ärr sitter längre ner nu än innan :)
 
så visst händer det saker här. trots jag känne rmig tjock ... men det är något man jobbar med varje dag..
 
Idag var det sista värdpasset för mig innan jul... tillbaka efter jul och nyår...
 
annars har det varit en lugn hemma dag, inte varit ågot väder precis.. regnat o regnat o cjag hAR FRUSET  till tusen ..... när ska det vända ?? någon som vet???
 
 
 
 
ha det bra alla....


Kommentarer
Anonym

Några håravfalltips! Jag tappade sjukt mycket hår efter jag fått barn. Trodde med jag skulle bli skallig. Klipp sv. En bit (känns alltid bättre då) tvätta inte för ofta. Köp b-vitamin. Det finns ett medel sim heter toopik. Lite dyrt men skitbra, det döljer hårbotten. Ett budget tips är torrschampo som gör håret lite strävt och fylligare. :-)

2012-12-16 @ 04:29:45
Anders E

De vände med frysningarna när jag kommer ner :D

2012-12-16 @ 19:17:04


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofis vardag allt med barn och vikt

Här skriver jag mina tankar och funderingar, hur jag känner mig, hur min vardag är helt enkelt. Mycket kommer och handla om hur jag mår efter en gastricbypass och hur mina kilon rasar. kommer även skriva mycket om vår dotter linnea och kommande bebis :)

RSS 2.0