dec

Hej hopp gummisnopp :D
 
Här flyter dagarna på. snöat men det har redan töat bort igen som vanligt....
 
Har ställt mig lite på vågen för och se om man går ner och det gör jag, men jag säger inget ;) tycker ni kan gissa hur mycket jag har gått ner till julafton :) tycker det är kul med gissningslekar :D
 
allt fungerar utmärkt, inga problem alls. det är snart 3 månader sen jag blidde operarad, ångrar inte det alls..
 
Har har svårt och ta emot alla fina komplinmanger jag får, är inte van att få det :) tackar och bugar för det. värmer jätte mycket om hjärtat..
 
snart dags och göra före och efter bilder, men mitt hjärta ska ta bä'ttre bilder på mig när han kommer ner, hoppas han kan redigera dem med ;) annars får jag göra det via paint. jag har inte photoschop, skulle vilja ha faktiskt.
 
snaaaart kommer min älskling får vänta i 17 dagar sen får jag äntligen pussa o kramas med min älskade färsteman.. hoppas dessa dagar går fort tills dess o sedan får det gärna gå saaaakta......
 
ska fundera om jag jag ska börja städa eller inte, de e sååå tråkigt ju... julpyntat har jag intew gjort nått spec för jag har inte så mycket av de saker....
 
ha de bra...
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofis vardag allt med barn och vikt

Här skriver jag mina tankar och funderingar, hur jag känner mig, hur min vardag är helt enkelt. Mycket kommer och handla om hur jag mår efter en gastricbypass och hur mina kilon rasar. kommer även skriva mycket om vår dotter linnea och kommande bebis :)

RSS 2.0