en vecka kvar

då skriver jag via mobilen
ligger kvar täcket ännu, funderar på vad jag ska hitta på? förslag?

nu är.det.bara en.vecka.kvar :-D

städningen tar jag i helgen.

satt o läste lite mina gamla kommentarer, tycker det är jätte kul och få kommentarer men det är sällan jag får några.
kan ju.se på statistiken att det är några som är inne och.läser, jättekul.verkligen.

sorry om det kommer massa punkter emellan . jag kommer åt dem när jag skriver.via mobilen.

annars händer det inte så mycket.. dagarna flyter på.

ha det bra alla

blir en vinter bild, tagen uppe på bureberget




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofis vardag allt med barn och vikt

Här skriver jag mina tankar och funderingar, hur jag känner mig, hur min vardag är helt enkelt. Mycket kommer och handla om hur jag mår efter en gastricbypass och hur mina kilon rasar. kommer även skriva mycket om vår dotter linnea och kommande bebis :)

RSS 2.0