Funderar

Sitter och funderar massa nu och kommit fram till att jag har kommit långt i mitt liv,
Från att må mega kasst och idag mår jag super bra, visst man har sina dippar man könner sig nere o är ledsen.
 
Menar att träffat mitt livs kärlek , går ner i vikt, det har jag kämpat med otroligt många år..
Har många underbara människor runt mig. jag är lyckligt lottade, de tar mig för vem jag är och ser ut, ställer upp för mig och accepterar mina val dvs en gastric bypass.
 
mitt välmående är på topp, mycket smidigare och så.. nu är det bara att man ska skaffa familj och bli sambo.
 
Jag har aldrig älskat en person som jag gör med Anders världens underbaraste man , finns inte, tar mig för den jag är, osv, tycker om mig för den jag är.. men nu får han nog hålla i sin kärring haha small o sexig.. karlarna runt henne haha skämt o sido..
 
snart dags o äta lite o sedan dra till min kusin tänkte JAG
 
HA DET BRA
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofis vardag allt med barn och vikt

Här skriver jag mina tankar och funderingar, hur jag känner mig, hur min vardag är helt enkelt. Mycket kommer och handla om hur jag mår efter en gastricbypass och hur mina kilon rasar. kommer även skriva mycket om vår dotter linnea och kommande bebis :)

RSS 2.0