bilder säger massa

Bilden talar för sej själv :) från ansiktet o ner till bopparna har jag minskat jätte mycket. magenb är ju klart kvar ännu, men minskat 25 cm...

det känns som att det går jäkligt sakta, känns som mitt huvud vill ner snabbare, många runt mig bara rasar i vikt :)

kom igen nuuu o gå ner mer... kommer i gång med träningen nu så får vi se om det händer något mer på vågen... måste skärpa mig med vattnet oxå.... inte lätt om man ente är törstig jue..

Om en stund ska jag till friskis och köra en medel pass...

fettet jag brännas lite haha

idag känner jag mig fet som en gris så vet ni det med ...
ha det så bra


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofis vardag allt med barn och vikt

Här skriver jag mina tankar och funderingar, hur jag känner mig, hur min vardag är helt enkelt. Mycket kommer och handla om hur jag mår efter en gastricbypass och hur mina kilon rasar. kommer även skriva mycket om vår dotter linnea och kommande bebis :)

RSS 2.0