:D

idag har jag bara tagit det lugnt..

jag har inte vägt mig de senaste för jag har ställt undan vågen för jag blidde så nerstämd för det inte hände något :(

idag träna jag core o intervall flex, men de sistnämda var tufft efter 10 min var ja dö o tagga ner massa.. men fter en halvtime fick jag gå då orka jag inte mer... tufft pass men nog inget för mig. tacka vet jag vanlig jympa och core..
många tjatar på att jag ska köra iw får se hur jag gör med det :) får se....

nu e man hemma o e helt slut i benen...

imorgon är det bara 6 veckor tills mitt hjärta kommer ner.. hoppas på en underbar jul och nyår med han :D saknar han otroligt ,mycket.

Ställde mig på vågen... nu har man gått ner 17,3 kg.. gött gött. allt stod still ett bra tag där av la jag undan vågen, kunde ställa mig på den 10 ggr om dan de e inte bra, satte sej i skallen på mig...

nä nu ska jag snart sova..

godnatt


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofis vardag allt med barn och vikt

Här skriver jag mina tankar och funderingar, hur jag känner mig, hur min vardag är helt enkelt. Mycket kommer och handla om hur jag mår efter en gastricbypass och hur mina kilon rasar. kommer även skriva mycket om vår dotter linnea och kommande bebis :)

RSS 2.0