:D

Hej Alla glada! oj då har inte skrivet på ett tag.. fullt upp känns det som fast jag hänger inte själv med i svängarna. Allt går bra 7,5 vecka sen jag blev operarad. allt går super bra, kan äta allt. vilket är skönt. börjar ta tag i träningen nu.. känns verkligen att man har tappat i vikt på vissa ställen på kroppen, gör ju ont o ligga på vissa vis på träningen.. vid hopp o så kändes ej skönt för magen hoppar ju ännu mera nu än innan, fick h¨ålla med den ena armen och göra rörelser med den andra :) Var på återbesök den 24 okt och fick en ok stämpel på röva :D sa att det var normal och gå ner från 1/5kg till 1 kilo i veckan, och det var bara bra så det inte går allt för fort så kroppen hänger med lite. -16,5 kg har jag gått ner sen aug iår. ser mig inte att jag gått ner så pass mycket men många i min omgivning säger det.. Idag på träningen såg jag rätt smal ut i speglarna så idag gilla jag dom haha.. det kommer väl mitt tänk och syn på min viktnedgång.. Känner mig mycket piggare, är inte lika trött mer, sover inte alltid mitt på dagen mer... Hade fått massa utslag på kroppen för några veckor sen men de försvann, läkaren på vc visste inte vad dert var.. kan mycket väl samband med op. Några veckor efter op skicka ju aleris min journal till min läkare på vc, mötte henne på vc. la armen på min axel o fråga hur jag mådde osv, vadå helt mild... frågar mig var gpång jag möter henne.. hmm skum kärring ska jag säga er.. när jag bad om hjälp med min vikt så sa hon de fanns inga hjälp o en op är inte lönt för jag är inte fet nog. när jag sa sen i våras att jag väntar på tid för ett första bvesök osv börja hon det e inte sökert du får op för du har högtblodtryck... osv Nu när jag fixa allt sj är hon helt annan nu... KÄRRING. Lite nya bilder på mig Okt/nov
månad.
de var lite bilder här :D Min syster har varit nere o då fick jag lite kläder som e för små till henne.... Ha det bra alla...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofis vardag allt med barn och vikt

Här skriver jag mina tankar och funderingar, hur jag känner mig, hur min vardag är helt enkelt. Mycket kommer och handla om hur jag mår efter en gastricbypass och hur mina kilon rasar. kommer även skriva mycket om vår dotter linnea och kommande bebis :)

RSS 2.0