Lördag

Lördag idag då!
varit en lugn dag med mat, promenad, vila o lite så.
 
just nu har jag ett jäkla tryck i mellangärdet, jäkla gas bara för jag har rört på mig...
innan blidde jag sååå varm o sen kallsvettas inget bra alls..
 
Idag går det ännu trögare med maten, tar längre tid idag med :(.
testa och sova på magen i förmiddags, det gick en liten stund.. svullanden e nog på väg neråt.
har ju ont ännu men men jag överlever det med.
 
Torsdag ska jag ta bort klamrarna på såren , shit vad skönt det ska bli, kanske ska testa lite friskis oxå då , bara för att känna efter..
 
ska se om jag kan lägga upp en bild där jag e stor från förra sommaren, dvs var lika stor som innan op/flyt
 

Här är jag som störst. så stor var jag innan jag började på Modifast.
 

Här har jag gått på Modifast i 2 veckor
 

mina sår.. ena ville inte sluta blöda så det blev en tur ner till vc men sedan slutade det. väldigt skönt.
 

Egobild hehe lite skillnad är det i ansiktet :)
 
Här kommer upp bilder då och då... nu blir det nog inte på något tag. kanske på mitt kalas imorgon :)
 
Kommentera gärna, blir så glad...
 
Nu ska jag fixa kvällsmat..
 
Ha det bra.
Kram
 


Kommentarer
Ulrica

Tack för att du låter mig / oss följa din spännande resa som du har framför dig.
Själv gjorde jag min operation i februari nu i år och hade i tisdag's gått ner 45,3 kg. :-)
Lycka till med allt. / Ulrica

Svar: wow vad du är duktig.. klart jag de runt om mig följa mina tankar osv
Sofi

2012-09-15 @ 17:39:37
Jenny

Tycker oxå de är kul att följa dig. Du är så fri språkig så man får sig goda skratt. Härlig lycka av att op äntligen är gjord och du nu bara går mot ljusare tider. All lycka till dig :)

Svar: ja jo jag är ju det :D menar du på facebook?? det r sån jag är..
Sofi

2012-09-15 @ 17:55:09
Anna

Strongt av dig Sofi att gå igenom detta! Hoppas slutresultatet blir precis som du vill!! Men glöm aldrig att du är fin precis som du e!!

Svar: tack så mycket!! det var den sista utvägen, i o med jag hade fått följdsjukdomar o så... tack för den fina orden
Sofi

2012-09-15 @ 18:19:05
Viveka

Heja dig Sofie vad härlig du är ... och modig! Jag älskar bilden på bryggan och glasögon-puss-bilden! P.S! Det är så jäkla skönt att få ta bort agrafferna!

Svar: tack viveka :D ja joo men man vill ju dela med sig till de andra, tack så mycket.. kan jag tänka mig att det är skönt....
Sofi

2012-09-15 @ 20:19:25
camilla

Jag följer din resa men har varit dålig att kommentera. önskar dig all lycka till o grattis förresten :-) kram

Svar: tack så mycket
Sofi

2012-09-16 @ 01:38:30


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofis vardag allt med barn och vikt

Här skriver jag mina tankar och funderingar, hur jag känner mig, hur min vardag är helt enkelt. Mycket kommer och handla om hur jag mår efter en gastricbypass och hur mina kilon rasar. kommer även skriva mycket om vår dotter linnea och kommande bebis :)

RSS 2.0