:/

Gud vad jag känner mig irriterad, aldrig kännt det så,, kan vara form av pms.. kroppen håller väl på och ställa om sig.
vet inte om det är normalt och känna så man vill ha lite space,....
 
vet inte alls hur min menscyckel är heller :( men räknar man 28 dagar e normalt, som sit räkna jag ut att jag skulle få min mens på nyår men kom ca 2 veckor senare o vara 4-5dagar.. nu har jag räknat ut att de ska komma på söndag, men hoppas jag får det lite senare, har en långbiltur framför mig,
 
Vi ska till anders farmor o farfar i helgen :) 
 
får jag min mens e jag rädd de bara ska forsa ur en, då vill man bara vara hemma i sin trygga vrå och inte på någon främmande ställe..
 
får ta med mig massa bindor, tamponger o köpa cyklof :) 
 
Håll tummarna för jag inte ska få det till helgen..
 
usch ja, kännde för mig o skriva av mig.. inget kul samtas ämne men men behöver inte läsa om ni inte vill
 
nä nu ska jag ner till affären o ha mjölk, köpa cyklof med på apoteket...
 


Kommentarer
Cicci

tycker det är bra att du bloggar om det du vill och känner det blir en mycket mer intressat & ärlig blogg då.
Tänkte på det med mensen & så långa cyklar, har du pratat med en gyn om att kanske få p-piller så du får en mer kontrollerad cykel. Nu vet jag inte om du redan har det men tänkte bara att det kanske kunde hjälpa dej. Inte lätt annars när man inte riktigt är säker på när man ska få sin mens.

Svar: tack :) jag blir s¨å glad av kommentarer med.. p-piller är inte aktuellt då jag hade problem med blodtrycket.. kan vara kroppen som ställer om sig, får vänta o se.. de gör inget ändå. p-piller ska man hels inte gå på opm man e gastick bypass opad pga det e inte samma skydd ;) får vänta o se i sep o gå till gyn, ska dock gå på cellprov innan dess o kan höra mer då..
Sofi

2013-02-06 @ 17:50:00
Cicci

Ja just det det är klart att du inte ska ha det då.
Tycker du är jättestark & duktig.
Du har en bra & intressant blogg att läsa.

ha det så gott.

2013-02-06 @ 20:04:13


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofis vardag allt med barn och vikt

Här skriver jag mina tankar och funderingar, hur jag känner mig, hur min vardag är helt enkelt. Mycket kommer och handla om hur jag mår efter en gastricbypass och hur mina kilon rasar. kommer även skriva mycket om vår dotter linnea och kommande bebis :)

RSS 2.0